Blog
tw_analiza_tlzp_2013_cover

[INFOGRAFIK] Twitter analiza: Tvoje lice zvuči poznato

Pre skoro godinu dana smo krenuli sa razvojem aplikacije koja meri popularnost neke teme i aktivnost korisnika na Twitteru i od tada smo uradili već 10-ak analiza i infografika, a danas objavljujemo najnoviju analizu izuzetno popularne muzičke emisije “Tvoje lice zvuči poznato”.

U svetu TV kuće već ozbiljno pristupaju animiranju kroisnika da koriste drugi ekran dok gledaju svoj omiljeni šou, sportski prenos, političku debatu, seriju… dok kod nas jedino TV Prva ima predložene hashtagove za svoje emisije. Onda i ne čudi što jedino ova televizija može da se pohvali izuzetnom popularnošću svojih emisija na Twitteru.

Tviteraši su i ovaj put bili izuzetno aktivni i napisali su preko 14 hiljada tvitova, dodelivši im rekordnih 50 hiljada fejvova. Ipak, finale emisije “Tvoje lice zvuči poznato” nije oborilo rekord prošlogodišnjeg super finala emisije “Prvi glas Srbije”, ali uprkos tome ovom rezultatu mogu pozavideti i mnoge svetske TV stanice.

Twitter_infografik_Tvoje_lice_zvuci_poznato_finale_2013

Najpopularnija je bila pobednica Ana Kokić, dok su tviteraši iz Beograda bili najaktivniji i poslali najviše tvitova. Zanimljivo je da se i ovaj put Zrenjanin istakao kao grad u kome su tviteraši jedni od najaktivnijih u Srbiji.

Posebno bih istakao način na koji se tvituje, tj. uređaje sa kojih se tvituje. Čak 61% tviteraša koristi mobilni telefon za aktivnosti na Twitteru, tako da čudi da ni jedna televizija nema aplikacije za mobilne telefone, pre svega Android, koja je posvećena TV emisijama, a ne vestima. Aplikacije RTS-a i B92 su pre svega informativne aplikacije.

Iako korisnici pokazuju veliko interesovanje za aktivno gledanje TV emisija, televizijske kuće još uvek retko ili uopšte ne prepozanju potencijal koji “drugi ekran” donosi.

 

Infografik se sme slobodno koristiti i objavljivati, uz ograničenje da nije dozvoljeno vršiti bilo kakve izmene i sa obavezom navođenja autora i linkovanja na sajt http://www.netmedialabs.rs/

Napišite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena